ח"כ חסון ב'קול חי': "נתניהו נכשל, הוא הבטיח למנוע הסכם עם איראן" • האזינו

דוד לזר No Comments on ח"כ חסון ב'קול חי': "נתניהו נכשל, הוא הבטיח למנוע הסכם עם איראן" • האזינו
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סגן יו"ר הכנסת, ח"כ יואל חסון מ'המחנה הציוני' הבהיר הערב (רביעי) ב'מהדורה המרכזית' עם אבי מימרן ב'קול חי' כי "כדאי שהציבור ידע שבכל מה שקשור לביטחון המדינה ובעיקר לגרעין האיראני – אין אופוזיציה ואין קואליציה".

על ההסכם שנחתם אמש בין איראן והמעצמות אמר ח"כ חסון כי "מה שמטריד בהסכם הוא שהוא נעשה בסטנדרט מערבי ולא בסטנדרט מזרח תיכוני, אני רוצה באמת לוודא שההסכם לא יהיה גרעיני ושהוא מבטיח ערבות לכך", חסון אמר כי, "זו פעם ראשונה בתולדות ישראל שארה"ב עשתה מהלך מדיני נגד דעתה של מדינת ישראל".

על הפרסומים האחרונים, לפיהם, 'המחנה הציוני' צפוי להצטרף בקרוב לקואליציה אמר חסון כי הדברים אינם נכונים, "איראן לא קשורה לפוליטיקה, בגלל שאנחנו באופוזיציה נעודד את איראן לנשק גרעיני, אני אכן חושב שנתניהו הבטיח שלא יהיה הסכם, התוצאה שיש הסכם, התהליך נכשל, נתניהו לא יכול לברוח מזה, הרי  זה הדגל שלו, הוא שנים לא מדבר יוקר המחיה ולא על דיור אלא רק על איראן ואיראן, והתוצאה שממשלת נתניהו לא הצליחה להביא לעצירת ההסכם. זה כישלון, אבל מכאן צריך לפעול שההסכם שיהיה באמת יביא את איראן למסלול שלא יהיה לה גרעין".

על מקומה של 'ישראל ביתנו' באופוזיציה אמר ח"כ חסון כי "ישראל בתינו היא לא חלק הומגני באופוזיציה, יש להם אג'נדות שונות משלנו ולפעמים אנחנו משתפים איתה פעולה", על הצעת החוק של ח"כ שרון גל – עונש מוות למחבלים אמר חסון כי מדובר "בהצעת חוק פוליטית ופופוליסטית ולא מעבר".

האזינו לראיון המלא:



0 תגובות